eerste dag in Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van martine - WaarBenJij.nu eerste dag in Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van martine - WaarBenJij.nu

eerste dag in Arequipa

Door: martine

Blijf op de hoogte en volg martine

15 Maart 2015 | Peru, Arequipa

Gistermiddag aangekomen na een goede, maar vermoeiende reis. Ik werd door Elsita opgehaald. Zij is de vrouw bij wie ik mijn appartement huur. In Lima op het vliegveld, zag ik gelijk al dat dit Zuid Amerika is. Bij de bagageband liepen veel drugshonden, te snuffelen, zelfs aan de koffers van mij. Was ik even blij dat ik ze geseald had? ( ha, je wist maar nooit)
We gingen per taxi naar mijn toekomstige verblijf. De afstand was niet ver, maar deden er heeeel lang over, want het was vergeven van het verkeer, en veeeeeel taxi's. En alles reed dwars door elkaar heen, volgens mij geen verkeersregels ( survival of the fittest)

  • 15 Maart 2015 - 20:08

    Simone:

    Wat fijn en goed om te lezen dat je goed aangekomen bent Martine! Wat een andere wereld zeker?
    Ik kijk uit naar je verslagen en ik schrijf je snel. Veel plezier en succes met de eerste spannende dagen.
    Heel erg veel liefs xxxx van Simone

  • 15 Maart 2015 - 21:44

    Jennita:

    Hé Martine, wat leuk om al wat van je te lezen.
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Raar idee dat je nu ver weg in Peru bent.
    Hoop dat je snel kunt wennen en leuke mensen om je heen hebt.
    Liefs, Jennita.

  • 15 Maart 2015 - 21:45

    Maaike:

    Hi Martine,

    Leuk om via waarbenjij.nu mee te lezen! Eerst maar even acclimatiseren en genieten van die eerste cerveza oid.

    X Maaike

  • 16 Maart 2015 - 10:56

    Ingrid:

    Ha lief,

    Blij dat alles goed is gegaan! Het avontuur is nu echt begonnen..Kan niet wachten op het vervolg, haha.
    liefs, ingrid

  • 16 Maart 2015 - 12:47

    Loes:

    Hi, Fijn om van je te lezen dat je goed bent opgevangen. En ik kijk ook zeker uit naar je verhalen.
    Ben heel benieuwd.
    XLoes

  • 16 Maart 2015 - 23:20

    Marjan:

    Hoi Martine,
    Haha. Heel herkenbaar dat verkeer.
    Hoop dat je gastgezin een beetje bij jou past.
    Heel veel plezier en geniet van die cerveza (zoals Maaike al zei )

  • 17 Maart 2015 - 16:55

    Hilde:

    Heee Martine, heb ik je een paar jaar net gezien en zie ik je ineens op facebook langskomen, blijkt dat je voor een jaar in Peru zit! En wat mooi dat je vrijwilligerswerk in een weeshuis gaat doen. Wat een fantastisch avontuur!! Inderdaad spannend om Aron achter te laten, maar hij is oud genoeg om zijn moeder een keertje op te zoeken toch? Ik wens je heel veel plezier en succes en ga je reisverslagen zeker volgen. Liefs Hilde

  • 18 Maart 2015 - 19:22

    Erna:

    Dag lieve dappere Martine ,
    Goed om te lezen dat je er bent. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Hoe is het gastgezin? En hoe gaat het nu met de Spaanse les? Hoe zijn de mensen daar?
    Groet van Erna

  • 19 Maart 2015 - 08:15

    Inez Zwart:

    Heeee!!!! die lieve Martine,Ik had je nog graag even gedag willen zeggen maar dat is niet gelukt ,
    Dus nu dan nog maar, een hele fijne tijd toegewenst daar ,leuk dat ik je kan volgen zo .
    Groeten Inez

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martine

Actief sinds 16 Feb. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 4071

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 21 Maart 2016

reis naar Peru

29 April 2002 - 08 Mei 2015

Cotahuasi

Landen bezocht: