reis naar Peru - Reisverslagen van martine - WaarBenJij.nu reis naar Peru - Reisverslagen van martine - WaarBenJij.nu
reis naar Peru

Ik vertrek morgen voor een jaar naar Peru. Ik ga werken en wonen in de stad Arequipa. Ik ga werken in het weeshuis Luz Aba. ( wit licht) Het is voor mij een heel avontuur en ben nu zo langzamerhand best zenuwachtig. laat per slot van rekening wel mijn zoon achter. Het lijkt een beetje de omgekeerde wereld. het is normaler dat je je kind een jaar gaat backpacken dan je moeder van 53 jaar. het voelt goed om even een jaar afstand te nemen van alle zorgen van het afgelopen jaar.

Het is een sprong in het diepe, maar heb er alle vertrouwen in dat deze reis veel gaat opleveren en weer nieuwe deuren opent. Ik ga het maximale eruit halen en ben ook van plan om tussendoor veel te gaan reizen!!

Dag lieve zoon, ik zal je gaan missen, dag papa en familie en vrienden. Tot over een jaar!!!!!

Liefs

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2015

Cotahuasi

15 April 2015

verslag Casa Hoga, het tehuis

21 Maart 2015

vervolg

15 Maart 2015

eerste dag in Arequipa
martine

Actief sinds 16 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4079

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 21 Maart 2016

reis naar Peru

29 April 2002 - 08 Mei 2015

Cotahuasi

Landen bezocht: